tirsdag 31. august 2010

Praktisk på Tirsdag

Hei igjen.
I dag har vi fått være litt kreative. Vi fikk lest opp en liten historie som vi skulle gjennfortelle via maling. Dette var kjempe gøy. Man kan male akkuratt det man vil, for om bare du skjønner hva det står for så er det nok. Jeg likte denne timen kjempe godt. Håper vi kan gjøre dette igjen. I tilegg var det uvandt at det var sååååå stille her i klasserommet. Kjempe deilig var det. Vi skrev også et dikt som hører til bildene på bordet vårt:

Sommerfuglene fløy,
fløy avsted til et ukjent sted,
der ingen kunne finne dem,
de fløy avsted

onsdag 25. august 2010

Hei
Da hadde man startet med blogging da :) Jeg vil bare fortelle litt om dagen i går hvor vi gjorde noe kjempe morsomt på skolen. Vi ble delt inn i grupper på 2 for så å sy og male gardiner. Det var morsomt og anderledes og jeg syns det var artig å være litt barnslig :) Håper virkelig vi kommer til å ha flere sånne dager :) Jeg gleder meg til vi skal ut i praksis. Da får jeg noe mer å glede meg til som har med utdanningen min å gjøre. Jeg har også gjort meg opp noen tanker om hvor jeg vil være i utplasseringen min:)