Hei
Da hadde man startet med blogging da :) Jeg vil bare fortelle litt om dagen i går hvor vi gjorde noe kjempe morsomt på skolen. Vi ble delt inn i grupper på 2 for så å sy og male gardiner. Det var morsomt og anderledes og jeg syns det var artig å være litt barnslig :) Håper virkelig vi kommer til å ha flere sånne dager :) Jeg gleder meg til vi skal ut i praksis. Da får jeg noe mer å glede meg til som har med utdanningen min å gjøre. Jeg har også gjort meg opp noen tanker om hvor jeg vil være i utplasseringen min:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar