tirsdag 31. august 2010

Praktisk på Tirsdag

Hei igjen.
I dag har vi fått være litt kreative. Vi fikk lest opp en liten historie som vi skulle gjennfortelle via maling. Dette var kjempe gøy. Man kan male akkuratt det man vil, for om bare du skjønner hva det står for så er det nok. Jeg likte denne timen kjempe godt. Håper vi kan gjøre dette igjen. I tilegg var det uvandt at det var sååååå stille her i klasserommet. Kjempe deilig var det. Vi skrev også et dikt som hører til bildene på bordet vårt:

Sommerfuglene fløy,
fløy avsted til et ukjent sted,
der ingen kunne finne dem,
de fløy avsted

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar