fredag 3. desember 2010

Julestemning i barnehagen


Siden noen uker før jul har juleforberedelsene foregått for fullt i barnehagen. Vi har blandt annet laget julestaker, som barna igjen har malt på og pyntet med kvister, sopp og glitter. Den dagen vi pyntet med diverse, så var jeg sammen med de minste barna. Siden disse el litt for små til å holde på med limpistol, så satte jeg meg på gulvet, med stakene og pynten. Jeg plukket ut en og en unge for at de skulle få pynte stakene selv, mens jeg hadde lim på staken dems. Det som overrasket meg mest var at alle ungene klarte å vente på tur, og når noen av dem var ferdig, så la dem seg på magen på gulvet for å se på hvordan nestemann gjorde det. og her er resultatet :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar